Jak działamy

Całą księgowość naszego biura rachunkowego oparliśmy o sprawdzone, profesjonalne oprogramowanie Comarch Optima.

Dodatkowo wdrożyliśmy system obiegu dokumentów dzięki czemu mogą Państwo w prosty i szybki sposób przekazać nam wszystkie faktury.
System pozwala na bieżąco śledzić drogę każdej faktury a przy okazji działa jak archiwum. Nawet po kilku miesiącach mogą Państwo cofnąć się i obejrzeć wybrany skan.

Etapy działania:
  • klient przesyła dokumenty za dany miesiąc, który mamy rozliczyć (sam wybiera opcję dostarczenia najwygodniejszą dla Niego)
  • księgujemy i generujemy wyniki, naliczamy wynagrodzenia 
  • obliczamy zaliczki na podatki PIT, CIT, VAT i składamy deklaracje
  • wysyłamy klientowi informację o zobowiązaniach podatkowych oraz deklaracje ZUS
  • na koniec roku przygotowujemy rozliczenie roczne PIT, CIT oraz sprawozdania

Współpraca z nami jest naprawdę prosta. 

Przygotujemy umowę, którą można podpisać i do nas odesłać bez wychodzenia z biura czy domu (możemy zamówić kuriera pod wskazany adres). Później zostaje Państwu tylko terminowe dostarczanie dokumentów a my zajmiemy się resztą.